Friday 3 January 2014

(Shaadi Of Line) شادی آف لائن


اسامہ شعیب علیگ
٭آپ کانام ؟
گمنام عرف مسکین۔

٭آپ کی شادی کس نے کرائی تھی؟
جس نے کرائی تھی وہ ملک چھوڑ کر بھاگ چکا ہے۔

٭آپ کو کون سا رنگ پسند ہے؟
جب سے شادی ہوئی ہے کلر بلائنڈ ہو کر رہ گیا ہوں۔

٭شادی کس کی پسند کی تھی؟
یہ زبردستی کی شادی تھی۔

٭آپ کی بیگم آپ کو دیکھ کر گنگناتی ہیں؟
گنگناتی تو نہیں ،البتہ چنچناتی ضرور ہیں۔

٭آپ کو ان کی کون سی ادا سب سے زیادہ پسند ہے؟
ان کی گھور کر الّو جیسی آنکھیں دکھانے والی ادا مجھے بہت پسند ہے۔

٭آپ کو پیار سے کیا کہہ کر پکارتی ہیں؟
اکثر پیار سے مجھے یتیمیو کہہ کر پکارتی ہیں۔

٭کھانے میں ان کو سب سے زیادہ کیا پسند ہے؟
کھانے میں ان کو سب سے زیادہ ’بھیجہ‘ پسند ہے۔

٭شادی کے بعد آپ کو کیا نظر آتا ہے؟
اب مجھے ہر طرف والٹ کا خطرہ منڈلاتا نظر آتا ہے۔

٭ہنی مون کے لیے آپ کہاں گھومنا پسند کریں گے؟
شادی کے بعد تو میں خود ہی گھوم گیا ہوں اب بھلا مجھے گھومنے کی کیا ضرورت ہے؟

٭مستقبل میں آپ کا کیا پروگرام ہے؟

مستقبل میں ہمارا سمندر میں چھلانگ لگانے کا پروگرام ہے۔ بس اب صرف سمندر اور اس کی گہرائی طے کرنا باقی رہ گیا ہے۔

No comments:

Post a Comment